Friday 4 January 2013

Windu Budak Sorang Ni.... :(



Hukk hukkk..salam jumaat semua..


Sedih lak tajuk aku post kali ni.bukan apa makin da besar si kenit tu makin windu la aku kat dia.
N skunk qualiy time together ngan dia da makin kurang.Skunk malam je terpacak jam 8 da mula la mengosok mata n gosok semua benda yang sewaktu dengan nya.Mula la datang dekat2 menyendeng mintak ucccuuuuu.....auummmm windunya anak mama ni...

Kat opis lak cam x da keje nak dibuat so asyik tutup buka tutp buka je gambar dia.mata asyik tengok jam je.bila la nak balik.mana idok nya jumaat ni cam friday bluess lakkk..hahah..tapi aku evrday aku monday blues...hahhaa..Untuk hubbyku jngan kecewa dengan interview awak yang x berapa nak interview tu.Mana x hangin ko tau tak kasi postion lain dapat interview post lain..Kalu aku pun hangin..Ala ala hangin mak Jemah.....kkkaakkahh

Nak nengok lagi gambar anak dara mama ni.Rasa nak nengok sampai tersembul biji mata n sembam mata ni...Sebab windunya kat dia...




Ha tengok ni six spack dia..tul ke aku eja ni.hahhaa..Ni dah berpack2 da ni..alahai rindunya..

Time ni syok buli dia..Buli sikit je.kasi aura jadi gegul muslimah..Siap aku amik video dia jalan ala2 hantu zombi lagi ngan pakai telekung ni..windu dahberdouble dani..  :(


                                Ni muka besar satu talam punya budak ma....kkekeeeh

Ni gambar Kenangan bersama mama yang sporting bila tempat n waktunya sahaja.Sekian


Ok sekian.aku nak nangis jap sebab windu windu aduh sayang merindu..aip jadi lagu lak..
#pangggg#kena pelempang ngan bos sebab nangis time opis#

Sekain.

Bye u oll

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog