Tuesday 22 January 2013

Tunggu En Husben..

Waaaa..Asalam..

Rasa nak nangis..Nak jerit...nak protes semua ada...En seben kena balik lambat lagi.So aku terpaksa la patahkan bontot ni n duduk sesowang kat opis ni..Tik tok.tik tok.. kiter tengok sampai kul berapa aku ley tahan tunggu si montel tu..(wakakkakak)

Baru pasang niat nak cahllo betta awal skit sebab bos xda buddy pun x da..#soheavent#, alih alih dapat messge dari en seben suruh balik lu.Haaaaaaa?pastu u nak balik cane??ding dong sana sini last last aku decide tunggu je la..Alahai my Si kenit tu sian dia sebab aku memng amik lambat la jawab nya..Strreeesss aku..!!
Dah la x berjaya hasut my seben chow awal sebab dia keje yang x dapat dielakkan #Cewwah jarang aku dapat memmahami dia #.Dah x da makna keje overtime sebab En seben da dapat keje baru.IBM lagi <3..ilikkee.U like???So pasni bab medical aku x yah pening2 kepala nak pay n claim la.nak minta resit bagai la..menciikkk tau...Amaigad..Im happy.So cam da nampak je hayat aku kat company ni bertambah lama lagi.#LMSdihatiku#..


Sambung N3 tadi sebab x da modal da,hahha pas g weeding kiteornag da blurr nak jalan mana, so kiteorang jalan area KL.Pusing punya pusing last sekali kiteorang decide g Kenanaga mall?Apakah..??mula la jakun aku...hahah yo la aku ni tau SOGO je.Opkos k aku sanggup set kan GPS sogo my faveret destination..#gilepoooyooos#..Waaa sukkeeee..Semuanya murah gilsss..Nak tersembul biji mata aku tengok barang2kat sini.Baju baby x yah cakap la macam macam adoooo..#kan da pinjam treadmark astro#
En seben n en qushairy kena jaga si Qiena la..Sebab ni la time para ibu nak membeli belah..#belix apas sangat pun sebab ongkos enggak ada#..so aku da psang niat n mintak green light en seben nak shoping moping sana pas ni...I likkekee <3#berbungga atiku#

Aku sempat grap 3 pasang baju peplum je.hahhaha ..Kenangna mall aku rasa heavent tuk pembeli yang membeli secara pukal.Means kalo bnayk korang beli maka makin murah la harga yang korang dapat.Bukan sikit2 murah dia, sebab aku perasan paling busuk pun lorang ley save 10 hinggit tuk sehelai baju kalu beli secara pukal.So amat sesuaiii gituww tuk orang yang nak running bussiness tau..


So ni la baju peplum aku yang aku dah lama gile teringin nak pakai.Tapi sesuai ke??en seben cakap x sesoii sebab aku kan chubbyy..Tapi ada I kisahhh??hhehe

 Simple but NICE!!

Suke!!


Sweet !!

Aku beli 3 helai baju tu sebab mata aku da rambang k.Rasa nak beli 1 kedai je tau...Emm aku dapat beli baju tu sehelai jatuh 25 hinggit , compare kalu beli sehelai baju harga jatuh lam 35 hinggt.Oitt 10 hinggt beza tu...Ley crazy wad??hehee

Kat si kenit tu x sempat nak shopping sangat sebab dia da mula buat peragai time tu.STREss aku tau..
Emm sempat la juga aku beli legging ngan baju tido kat dia tanda kenangan aku sampai kat KENANGA..hahaa..#cehhcamdukjauhje#.


Sekian,bye

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog