Monday 7 January 2013

G.H.O.S.T aka Phantom.

Salam.

Penah x layan citer drama korean ni.Al maklum la aku ni bukan kaki kpop,jpop dan semua yang pop pop la.Tak kisah la orang nak kata aku ni aku x up to date la apa la janji aku happy.Yela skunk kan musiim orang gilakan kpop .Gile kpop da macam naik histeria macam orang gila makan durian tau..Ni dengar kata anugrah kpop apa ntah adakan kat malaysia.Gile koooo....abisla fan yang fanatik ni..My hubby yang gilakan KARA n SNSD shuuupppp duk diam2 je.jaga kenit mama tu yer,.kiter layan KARA kat utube je ye ...hahha


Ok berbalik la cerita ni, aku tetiba terbuka kat siaran astro 393.Saje je tangan ni gatal tetiba terbuka siaran tu alih2 nampak korea movie tajuk GHOST.waaaw tajuk cam best so aku pun layan la.Ghost stand for wad?Punya la aku semangat nak tau tentang hantu ke citer ni...upanya idoookk.Citer ni tentang penyiasatan ala2 cam detektif conan..layan ngan hubby ngan amannya sebab si kenit tu da tido time tu.

Kebetulan lak citer tu baru episod 1,apa lagi bukan main xcited tahap dewa la aku tengok.Syooookkk sanagt.ni rate aku bagi 5 bintang la..tapi makin lama aku tengok makin pening lak citer ni sebab orang yang aku x suspect jahat upanya jahat.Pelik bin ajaib.Tapi tu la thilller dia baru da suspen..x giteyyyy mak jemahh??

So skunk aku dalam usaha mendonloadkan cite ni sebab semangat berkobar2 ingin mengetahui ending dia..haaaa..Hero da la hensem x jemu mata memndng ngan awek yang cun meletooppp koo..

Ni cover citer ni.Jum la layan.


Tak silap aku kat astro dia tayang setiap selas n rabu kot.Pada kejang buntoot aku menunggu kat astro sampai episod 20 bek aku donload sendiri ..boley habiskan tenet opis..waakakaak..#gelaksyaitooonn#

Ok nak teroskan mendonloadkn jap..See u'all lagi

#tengokkanantengokkiri#bosxda#lineclear..

BYE.

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog