Wednesday 16 January 2013

HoNeymoOn pLaN.



Salam

FREE SEAT come back!!amaigad...Thanks Air Asia..Taun ni da pasang niat nak g jejalan honeymoon plak.Since nak hilangkan STRESS berkerja..Haa streeske aku keje???hehheee..opkos la  da nama pun keje..Kekadang kena da masa nak restkan mind n body kite.And for sure, berani kerat jari pas balik dari bercuti kompem akan fresh gitueesss..So nak buat keja pun berdouble semangat.Yebedabedu..

Air asia buat promtoin FREE SEAT dari 15-20 Jan.Korang ley terbang pada bualn 8 sampai la bulan 2 tahun 2014.Pilihan ditangan anda.So after decide ngan my hubby yang comel tu dia agree nak g honeymoon.Kiteorang ngat nak g Pulau perhentian .Ehh bukan ingat memng da kompom da g Pulau perhentain#kaluumopanjangla#.Ticket da beli.So tinggal nak kumpul wid je...So kena letakkan duit bawah bantai kasi beranak sikit..hahaaha..(Apanyatahyolla)..



Jeng..jeng,,,ni la free seats tu..Lap u la AIR ASIA...Muuahh ..muuah



Ni lak pembuktian pembelian aku nak g ke pulau perhentian.Alamak bulan 10 bulan musim monsun ke?Acaner ni Johan?.Kata patrner  aku yang  nak join nanti, xda la hujan sangat kat sana. Tul ke ek???So serah kan pada takdir je la ye.Kalu ujan alamatnya duk dalam bilik sambil menangis marahkan diri sendiri,,,Hahhahha..Motipp??

Mana si kenit nya ticket???hahhaha kata pun honeymoon.Pakes nak selit dak kecik tu#ciandia#dalam hati berat nak tinggalkan ko dik# Selamat tinggal dik qiena.mama ngan papa nak bercuti.N satu lagi kes, budak kecik nak tinggal kat mana time aku g cuti t ,ahhhh aku malas nak serabut kepala lagi .T da nak sampai time nak pergi baru aku pikirkan??Boley takkk.. :)#mamasempoooi#


Jum la ramai2 view n tempah ticket kat air asia.

Hopefully perjalanan yang dirancang berjalan dengan selamat...AMIN.

K salam..


No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog