Thursday 31 January 2013

Hyper Driving


Salam.

Da stuck kepala ni nak tulis apa n3 kali ni so tepek lagi la gambar apa je yang ada dalam phone ni.
My little baby cam kena serang fever lagi je.Semalam aku monitor suhu x da la tinggi sangat , tapi ada la panas 2 sikit badan dia.Ala ni yang aku naik seram sejuk ni kalu si kenit tu demam.X shukkke..So da prepare ubat demam tepi katil semalam since kalo da emergency ley sentap ubat cepat2 sikit.hhehe..Mama ngasuh nampak ada putih2 kat belakang gusi area gg geraham Qiena.Apakah itu???Mungkinkah dah naik gg geraham??cepanya ko dik.Express rakyat tul...hehe

Pas amik si kenit tu semalam singgah petronas jap beli roti sebab almaklum la skunk aku ngan my hubby ON diet kata kooo..ehheheee.so memalam makan roti je la tuk lapit perut ni.Sambil bosan -bosan aku amik la video si kenit yang xcited muka dia bila jadi driver.Poyoss habis...hhahaha..Jum tengok video kat bawah ni...




Tengok tu gigi dia , kalu dapat gigit jari aku paling syok la dia.Suka sangat tarik jari mak ko ni pastu gigit .Agak2 nya nak protes kot..hhaaa..Skunk gigi dia dah ada 6 batang,Tpi semua pendek2 lagi.Ada 4 kat atas 2 kat bawah.Huh memng sedap kalu rasa gigitan maut si Qiena ni.MAu jerik jugak aku.Rasa cam nak gigit je tengok dia wad muka double chin tu.hahhaSapa la ajar tu...Alahai anak mama ni da besar dah ko yer.Next month da masuk setahun.. Cepat na masa berlalu...Umo pun da meningkat#mularasainsoofp#

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog