Monday 7 January 2013

Peraduan Johson Baby Kembali

Assalamualaikum,

Salam 1 Malaysia..da kembali ari isnin ni rasa liat lak nak bangun keje memndangkan 2 hari ni berkepit ngan kenit tu je.rasa malas ya ampun  nak balik opis..Namun kerja tetap kerja..wake Up galll...

Belek2 Fesbuking td ternampak peraduan johson kembali lagi.amaigadd...fanatik nya aku ngan contest ala2 mencuba nasib ni.mana tau kan.untung ayam nampak dikaki  untung diri kena usaha la sendiri tau...
betoi la kata orag tau tua rezeki tak kan datang bergolek melainkan ko yang golek rezeki tu..haah apa yang aku merepek ni.

jum terjah contest johson kali ni.Ngat nak masuk kan gegul aku sama.tengok la camana .T aku nak snap gambar dia tido sambil pinjam baju snow white acu dia la.baru ada tema ala 2 snow white gitu...Qiena adooo koo adoo.??hahaa..Hadiah wajib k lumayan,kalu x memng aku pandang sebelah mata je la.#cehhbajetmenangn poyos#





Tarraaa ni la ucu si qiena yang ala2 snow white u..sireis sekali pandang memng nampak cam snowwhite.2 kali pandang nampak cam anak snow white..hehehe.memng sweet sangat acu aca ni.muuahh aca..Credit  tu mak ucu dilla bangi ngan baju snow white yang hot gillakkks..

So mula la sibolik sign dollar kat mata aku ni..hahhawaa kalu dapat rezeki untung menang adiah 1st memang aku muah2 la si qiena qieno tu..hhehe.

Cara nak join pun seng je .korang folo je instruction yang atas tu.Sesimple ABC kan .Tapi sebelum nak hantar tu pilihlah gambar ank korang yang tido je tau.kalu ley tido yang kretif tahap kecomelan nak gigit 2 je..hahah.


Sebelum nak post jangan lupa kena beli la barangn Johson sebagai bukti korang ni peminat setia yang tak da gnatinya terhadap Johson product. Yang penting sebelum nak post/submit kena buat ayat yang menusuk kalbu ala2 najwa latipppp .hahhaa.


Pastu POST. n tunggu je la result dia..
Date contest ni:3rd Jan 2013 -28 Feb 2013..Moh .mmohh join..

kalu x da anak lagi g culik anak jiran jap..motipp???

2 comments:

Thanks For Reading My blog