Tuesday 8 January 2013

Kesejukan di Bilik server

Salam..




Waa arini masuk bilik server lagi since benda PM ni x satel2 .Nyampah nya aku wad benda ni...mennciikk .Tapi apakan daya da x da choice  aku jela sebagai pekerja yang berdedikasi n  semangat waja, so  nak  tak nak kena join trun padang .Tapi ok wad dari aku melanguk n abiskan opis nya tenet jekk lebih baik aku join kan.#naksedapkan ati#

Emm arini lokasi kat TM cyberjaya dulu.Seperti yang aku duga sini sejuk nak mammmm  ok. 
Terketaq2 aku kat sini semantara nak satel kan 20 server yang macam 2 ragam..cucuk2 down.apa lagi cuak la ahli2 BT ni.Ni pun sambil aku run command yang aku copy paste tu sempat lagi update blog auuu...hhaaa..kelass makk..

Diam x diam da 6 bulan lebih aku keje kat sini.ok la kan keje sini xdala burden sangat keje dia.walaupun gaji x masyuk cam keje dulu ,tapi aku apy keje sini.environment yang best n syokk sebab dapat keje luar .x da la aku terpedapppp je dalam opis tuu..Tenet lak laju gilakkk kat floor aku.apa lagi eppy la aku..
Makk oii sejuknya tempat ni da terketaq jari aku nak menaip ni...ummm..SEJUKKNYA cam musim winter lak...haaahh

Sok ke bekpel la nak kaver 8 server lagi.Pas tu ley tido ngan aman..YEEAYY..

k bye...

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog