Thursday 3 January 2013

Salam Taun Baru..

Salam Tahun Baru..

Yahoo eppi nya da masuk 2013 so since aku yang terkedek 2 ni baru nak mengenali erti blog.event dulu aku penah ajar orang wad blog tapi aku sendiri x da blog.apa certttt..



So far 2013 ni ada banyak benda yang aku perlu baiki.. xkisah dari segi luaran mahupun dalaman ..cerrtttt..luaran tu cam x dapet nak nolong jekk.hehehelkkk piiiuuh..Rasa korang pun semua da pasang azam yang sama kan..hopefully semua our dream 2013 will become true..

My kenit tu plak jap je aku rasa bela dia , pejam celik pejam celik da 10 bulan..tup2 nak masuk 11  bulan.amaigadd.....Makin membesar degan jayanya my pengarang jantung aku ni .Since da boleh dapat kaki ni aku pun takut ngan dia.jalan da ala2 zombi kampung pisang..hahhaa x lama lagi keluar la stock jalan cam hantu kak limah balik umahhh....wakkakkakahh..aku kasi upload skit si kenit ni progress jalan dia.





Makan lak x engat dunia plak.Rasa cam stock nak tampooo2 je budak kenit ni..makan dah tak ley aku nak suap kan,,nak makan sendiri.suka ati ko la dik non oii..janji ko telan..





So berbalik pada azam taun baru aku harap semua yang aku impikan taun ni menjadi..kalu x ley semua setengah pun jadila.x dapat setengah suku pun boley la....hhha..cam ayat P ramlleee lak..
OK adios mak pun x da idea nak dikongsikan da .Hopefully see u laterr ..


K nak tido jap...#pupppp kena pelempang ngan bos..suka hati ko je nak tido..Time office lagi da..#

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog