Monday 4 February 2013

Fever Again

Salam.

Monday again.Hukkk but my little dobbot still x recover sepenuhnya.Ngeriitull demam ni...Shhhuhh g main jejauh demam sebab x sangup aku tengok dobbot asyik merengek je.So disebabkan demam x baik baik  lagi so terpaksalah kiteorang  extend semua planning nak g shopping moping.Hukk Hukk.X beshh arrr.


Pagi Sabtu tros rush g klinik pakar kat area seremban sebab aku detect batuk ngan demam dobbot still x baik2.Ni da masuk hari ke 4.Apa kes ko demam ??.lama nau ko jangkit kat anak ku. Ngat nak g klinik pakar der bee alih2ttp lak.So survey klinik anjung karisma kat seremban 2 pun not bad gak .Disebab kan klinik tu x ramai sangat makhluk yang nak mendapatkan rawatan so kiteorang decide g klinik tu la.Memang cepat u oll,reg tros masukk..I likee..Doc cakap memang hight temp suhu badan debbot 38celcius..Mak  aiii.Aku pegang x da la rasa panas sangat..Mungkin panas dalam kot.Sebab panas badan melampau2 so doctor kasi ubat masuk bontot.So temp suhu akan trun cepat compare kalu telan ubat je.Alhamdulillah nampak cam pulih je pastu..Pas g klinik , menuju ke PROTON senawang tuk merisik kerta..HHAhhaaa..
 sempat gak aku amik gambar muka orang demam tu..Cian anak mama..


 So kusangka panas rupa hujan ditengah hari..#Haaasesuaikenganperibahasatu#Dobbot still x recover sepenuhnya.Cane ni..Aku da  makin risau.Sok da nak masuk keje dobbot lak still x da ghupa nak sembuh .Da bincang ngan en seben kalu x sembuh gak memng aku terpaksa mengorban kan el aku la..Sian tul aku tengok mata budak demam ni.Kuyu je..Nak nyakat pun x sampai hati.Get well soon sayang..Be strong..


Sekian .yang risau tentang deboot.

2 comments:

Thanks For Reading My blog