Friday 22 February 2013

DOMINO VS PIZZA HUT

Assalamualaikum

Arini entry aku tentang makanan lak la.Asyik benda yang sama je pun ley neik bosan jugakkan..
So tadi aku teringin sangat nak makan pizza.Teros chupkan menu lunch arini ekot selera anak tekak aku k.
En seben hanya mampu mengikut.hahhaha...
kata lady first kan..

Sesungguhnya aku tertarik dengan promosi pizza yang 50 %.Tengok tu siap aku boldkan 50%.
Nampak cam best je.Tapi bile pikir balik sama je harga kalu kiter beli set.
So after decided aku amik set je la..Bukan apa mudah x yah nak pikiir air apa ko nak pilih untuk ko match kan..hhaha.#niatterpesong#.En seben plak makan set lunch Italian Herb Chicken Chop.
Muka bercahya je nak sentap ayam.haah..

Ni set luch aku.
Set lunch Hawaiian Chicken Pan Pizza


See korang tengok nampak cam sedap je kan,tapi hakikatnya biasa2 aja..X nak thumb up
.!!Majokk.


En seben menu.



Sangat x puas ati tau, sebab dalam pamplet menu, bukan main lagi ayam tergolek bukan main besau amat.
Sekali hidang atas meja besau jari kelingking aku je.#Tutipusangatla#.
.tapi serious agak tak worth it ko bayar tuk set RM 18.90.
Instead kiteorang ley dapat yang lagi SUPERBB kot.



Gambar menu en seben yang berjaya memperdayakannya..


Tu yang 7.45 sen tu.Kecik-kcik je aku tengok..HHhaa..


So kesimpulannya  memang x puas ati ngan lunch kat pizza tadi.
X shuuke la.Teros wad aku berazam x nak ngadap pizza selama berbulan2.*kalu tahan iamn la*.heheh


Domino vs pizza ?
mana lagi better bagi anak tekak korang??
-
-
-
-


Aku prefer domino la..Terbaik dari ladang wa cakap lu..Kalu bagi Dominos satu pan pun aku ley abiskan .Tapi kalu pizza sorry.Hanya mampu muat 2 slice je.PAstu en seben la yang abiskan.n yang penting kat domino banyak choices compared kat pizza.Very limeted.Arrgghh..


Ha ni la antara choices DOMINO pizza k.Yang aku highlight kuning tu bukan apa,i minat habis k kat pizza tu.Kire minat i sampai tahap nak masuk kelas menuntut ilmu kat dominos..HHHaa..*poyooss*.

So pilihan korang acane??







Notakaki:Lain tekak lain selera ,da tengok cepat-cepat order la..


K bye.





No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog