Tuesday 19 February 2013

Qina Photo Part 1

Salam U 'oll

Posto -posto..Semalam 18/2 aku berjaya skip datang keje lagi since qina on demam agi.
Demam yang bukan pada kadar kebiasaan tapi luar biasa.
Tu la al kisahnya cuti aku semakin berkurangan sejak dah beranak ni..Heekk.
Cam besala ,masuk minggu baru aku nak cite apa yang kiteorang wad last weekend kan.Hhhuh bajet retis je aku ni nak hupdate slalo.Ada mak kisah???

Sabtu
========
Di sebab kan planning aku nak bershoping kat kenanga dah berminggu2 terbantut, so ni la
rasanya masa nak tebus balik kot since tina macam da sihat je aku tengok.(hatiberbunag2)
So apa lagi aku preparekan la baju tebal2 suar labuh2 kasi qina pakai awal2 lagi
so xda la dik non tu kesejukan  kat shopping mall t.
Waa memang heppi habis anak dara mama ni since dapat jalan kat mall skunk ni.
Pegang tangan no way k.Now nak jalan sesorang je.. tu la one of the progress terbaru anak dara sunti aku ni.


Ok dipendekkan cerita aku berjaya membeli 5 pasang baju lagi..Ahh strees nya aku.
memang tu kot penyakit aku, asyik tengok nak membeli asyik membeli je mesti aku tengok dulu..hahha
Abis duit yang aku beranak kan sebulan yang lallu..hha

Kali ni aku tabik spring kat en seben ..bukan apa da pandai da nak mencelah shoping i tau.
Aku beli 5 pasaang , dia beli 2pasang..sebelum ni harap la..aku beli en seben asyik marah je sebab kena dukung debbot tu.

Bila debbot da dapat kaki syok la apak dia, ley shooping tanpa menghiraukan si anak..HHeeeheh..
Tujuan g kenanga awalnya nak beli baju debbot tuk photoshoot ngan maksu sok je.
Tengok melampau kan mak si debbot ni,ali2 aku beli sepasang je baju dia..hhaaa..Lain ari mama beli lain yer..#sebbaik anak kecik lagi#

Baju qina dari pandangan sisi..hhaa


Pas kena sound kat en seben, so chow praya je la...Bye kenanga mall..u oseme

Ahad
=======

Semalam (malam sabtu) maksu da kol pesan kat en seben jangan lupa photoshoot.
Aku pun xcited nak abadikan kenangan 1 family kitorang.Besalah i kan gile gambauu.likee..

Tapi ada benda yang x best disebalikkan ke'xcited' aku ni..

Korang teka apa...

-
-
-

huhuhu..Si debbot got a fever again..Y demam ni on off je??.X sukke ar.
N bermula la aku kena jadi ibu yang penyabar n mithali bila qina demam..
 So da rasa berat hati nak join sok.Tapi sian lak kat maksu.Semua prop da disediakan.Siap tempah belon lagi u.Gill kental maksu.Terbaikkk..

So pagi2 bangun teros g putrajaya presint14..Taman muzium apa ntah.Tempat dia nice gak tapi model lak spoill.
Ni la lokasi sebenar tempat kejadiaan.jeng.jeng..jeng,
Memang susah ya ampun nak dapat moment yang best.Tapi qiena tetap memberi yang terbaik.
#ni aku amik ayat retis#.
Jum tengok koleksi gambar si dik non ni dalam mood demam.
 Sayu nya muka anak mama ni.


Baju sponsor by mak usu..


Pinky shoes.


Cupcake from maksu to Qina.Tapi papa dia yang habisskan.
 

p/s iloveu "from mama"

Nike shoes sponsor by papa dom..

Muka da strees habis kena paksa amik gamba..


love between mummy and daughter.

Mummy tried to make qina happy and laugh .if u happy and you know it clap ur hand..clap.clapp.

Sila beredar semua..I pening la..."bisik ati qina"..Hyperbola la mak ko ni yer...


The lagendary prop by maksu..

Truly face mama yang gedikk..Sob sob je la..
 Haaa..apa motipp gambar ku disini..emmm macam da kurus la skali pandang.Jangan tertipu semua tu ilusi optik je..WAahhahha..Main cak2 ngan maksu sebab qiena da bosan amik gamboo.

Mana gambo en seben ni..X da pun..

tarik napas lega la en seben tu ..yela takut maksu masukkan gambar terlebey lemak tu..hehe..Sorry yer en seben ..

T i tolong request kan kat mak su kasi  hupload sikit gambar tomel u..

Ok pengambaran x seberapa ni berakhir dengan deraian air mata si Qina..

Apa kena eh jang ko nangis aje..Orang bergambar ekoo menangis..Puko berapola ekau nak diam.

hehehee..

ok salam.

adios..

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog