Wednesday 13 February 2013

BEsday Qiena

Salam..

10.2.2013 hari keramat buat my litt princess kecik yang da genap setahun .Alhamdulillah qistina sofea membesar dengan sihatnya sepanjang setahun aku jaga dia.Rasa jap je masa berlalu  n now anak aku da setahun.Da boley berjalan n mulut plak duk pot pet pot pet...Akal da banyak dah skunk ni.Setaip hari nak baa baa black ship lagu omputih tu..hhehee..

So far tahun ni combine skali besday party qiena ngan abang caet .Sebab kebetulan aku pun da balik espey so ley la join kan besday budak 2 ni sekali.Abang caet da masuk 2 tahun n qiena setahun.Da blur pikir nak wad aktiviti tuk happykan mood besday ni.Last2 buat simple je..Buat ala kadar je sudeyy.Jangan membazir sebab membazirkan  amalam syaitonnn.x gituuww.heheh.


Ni antara menu-menu yang handmade by my mommy..sedappp wa cakap lu.. 


Menu besday just beli kek sicret recipe,wad steamboat,ngan makanan ringan je.Yang best nya semua join celebrate besday diorang.Suke suke suke.Tapi yang x berapa nak best nya sebab di debbot tu asyik nak merengek je.Ko x tau ke dik arini besay ko...Rasa nak jerit ayat camtu je kat debbot tu.Aku dukung x kena,duduk x kena.Semua nak merengekkk..Mama streeesst.Bila pikir balik ni la ujian nak jaga sorang anak.Bukan apa sebab sebelum ni qiena x penah fever yang terok camni.Batok cam nak pecah anak tekak aku dengar.Rasa cam nak tolong garu je kerongkong dia tu..Ciannn tull.


Mood aku yang xcited gile bertukar menjadi x da mood la.Apadaaa..Emm sebab qiena buat perangai la.Agak nya x sedap badan kot, ke pening pala.Mula la kepala aku nak cari punca ko anngis dik..Akhirnya tangisan dan rengetan qiena berkahir ngan sleepp..Huuuuh lega aku dia tido .X sanggup aku tengok dia nangis cam kucing mati anak ..Orang plak mati bini.(camx sesoi je peribahasa tu)..heheekk.

 Muka budak yang mula2 xcited men kek.


Hadiah Qina from kak long.Macihh along.

Gifts from mommy and dady..


 hukkk hukk nak nangis lagi..Batuk qina cam makin terok .Aku takut athma je budak kecik ni.So sebabkan pepagi asyik cam nak semput je so aku memg kena g klinik gak petang tu.Wajiiib da pegi ni..Klinik altmost close sebab still on public oliday kot.Aku rasa cina gila wid kut je yang buka.Adooii cane ni.Last pusing2 jumpa klinik Dr husna.Belasah je la dari x da klinik langsung.Aik pelik bin ajaib tetiba ok lak dik non ni kat klinik .Sempat aku capture gambo si buzzy ni jalan2 macam orang x sakit lak.Sedangkan tadi lam kete nak otw cari klinik cam cacing kepanasan je ko nangiss..Haiiis.Drama queen tul anak aku sorang ni.
Pas jumpa doc amik ubat, pastu kena pusing2 nek basikal ngan si kenit ni.



Jum tepek gambar qina..YEaaay

 Ashh asal tunjuk peyoot tu??

Suke na dia naik basikal.


Sekian.Bye.

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog