Friday 1 February 2013

Bila anak dan mama bersama...

Semekom..

Yehhh da ari jumaat arini, so bermulalah kemalasan aku nak buat keje.#bajetkejebanyakje#..emm sok da cuti .yahooo...emmm so planning sok nak g jejalan ngan hubby, tapi x tau la jadik ke x sebab my little dobbot still got fever..uhuuh..Sembuh la cepat anakku..:)

So arini still  xda keje nak buat ,so aku hupdate kan la blog ni dengan kenangan gambar aku amik ngan dobbot dalam kete.hahaa..asal aku capture ngan dobbot je meti lam kete.bukan apa dobbot ni jenis umat yang susah nau nak amik gambar time dia jalan2.so kalu lam kete dia kan duduk ngan aku.So time ni la ley tangkap gambar together2 ngan dia.Mencikk la semua gambar aku ngan dia mak ko je nampak hovekk.Muka dia cam x da perasaan je.Gigit kang....:)

Gambar kena paksa cium,keje nak lari je bila gambar ngan mama.Kasi cium sepam da..
Ahh akhirnya dobbot berjaya menepis ciuman aku.Cett..


X nak amik sudahh..Jum kiter tengok camera.#Muka berlagak je#




Yeaaa..Finally dapat gak capture moment yang sweet la bagi aku.Bukan senang nak amik gambar ngan retis yang x suke bergambar ni..bajet la ko ni dik..Muahh sikit.


Tu gambar muka aku wad bajet comel..bllaa.blaa...Ko tengok muka si kenit tu keje nak amik camera aku pegang la tu..


Haaa..ni baru tul dobbot si debbot.besar nau muka ko dik.Da sama saiz muka ngan mama.Cam "debabnya anak mama"


Ni gambar paling latest aku amik ngan doboot..ala mencik la bluur je gambar ni.X shantikk ar..(Qiena cakap)..heheh


Bila tengok balik rasa picture mama ngan anak ni memng kena capture slalu.Baru besT da besar panjang ley tunjukkan kat anak aku..Ni la rupa mama bila ko kcik-kecik.dan tu la muka si Qiena yang bnyak ragam sekunk ni.Im proud to be your mother.Mama sayang debbot mama sowang2 ni.Muuaahh.


Sekian.Yang merindu dobbot.

No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog