Wednesday 6 March 2013

Kazen...

Semekom..

Alkisah nya bermula begini..
Amboiii sabo-sabo k..
Dah lepas salam teros nak mula intro cite dongeng ahkak aku ni..
Ilekk lu...pfftt
So kite redakan keadaan yang gamat ni denagan tarian  chicken dance dulu..hhehhe.

Lupa nak cite..Cazen qina from aussie da balik mesia la.
QQ welcome back.
Dis time only my BIL and her daughter je yang balik..
Mommy Zen still berjuang dimedan bakti.
Aceeececee..

Alkisahnya, aku mulakan detik perkenalan my kenit ngan QQ ngan say 'HI'..Hi..Bye ..Bye.
Riang bukan kepalang hati anak i sorunk ni dapat tambah geng main pasni..
Tapi hanya untuk sementara je..
Diorang just stay kat Mesia almost 3 weeks kot,
Mesti 'sob sob sob..anak aku pasni..Windu si kazen dia.
*aku yang poyos lebih lak*

Waww.. unbelievable QQ da besar da skunk ni..
Kekadang ni la sifat aku tau ...part anak orang laju je aku nampak besau,
tapi anak yang gedebot ni  aku still treat dia cam baby.
I'm just worried, why aku cam susah nak accept my baby 1 years da umo dia.
Apekah kerana dia ada masalah rambut x nak tumbuh tu.
hahhaha..*bila x da rambut anak i nmpak cam baby je*


Hye ..my name is Qieya Qaisara.Little cute gals la ni budak

She is super duper active gal.
I tod only Qina yang aktif, but she is queen of active baby,
Aku salute la part ni.Hobi suka memanjat and now i knew secret of my BIL slim melim now.
For sure my seben jeles tahap nak baling pasu bunga.

Haaa,,waa x tergugat pun sebab waa pun selim melim skunk..Bweekk..
Nak tunggu en seben puji ..alamatnya idok la..
So sila amik baldi n muntah hijau now k..
hahahahk..

Hye nama saya Qistina Sofea.U 'oll just call me QIna /phea..
Napa nama saya Qina.
Sebenarnya nama tu ayah saya yang letak kan...
Ayah saya peminat si cerita orang lama2.
Saya x kisah orang nak panggil Qina ke Qino ke Capocino ke 
yang penting kiter ENJOy...

hahha..ni i ciplak from time gedik puteri nak intro diri dia tu.
Puteri apa??x kenal..
ala citer puteri lakonan nora danish tu.
So korang sila la baca intro nama Qina dengan sama level gedik puteri tu k.
Kalu x..waaa cari lu..
Sebab ni kawasan kak long yang punya...
Oihh ni da kelaut  da ni...


Meranam is Alessya ..
Call me Oca poca.
Hobi:Suke menyanyi gunakan lirik sendiri.

p/s:Saya adalah maksu kepada 2 budak omel kat atas tu...

Aku tengok gaya cam ustazah rock je budak sorunk ni.
For me she is brilliant k.
Soo aku berdoa Si Qina pun akan se cerdik dia..

I suka nau kalu sembang ngan si Poca ni..
Sebab korang akan rasa was2 pikir ko ngah sembang ngan budak kecik atau sebaya ngan ko.
Sebab she talkative.
Every single word yang dia cakap rasa cam waa..Terpegun sejenak.


So ...............mata da ngantuk ..ni la entri yang pertama aku karang time memalam camni.
Sebab aku lapar...
manaotakkk..ooattakk..
Oitt da cam zombii da aku ni..
hahhaa...ngah tunggu laki i ni..
lambat nau nak bawa mkanan aku pesan suruh beli.
*nampak kemalasan aku kan.*


Bye.








No comments:

Post a Comment

Thanks For Reading My blog