Friday 1 January 2016

Happy new year 2016


  Syukur alhamdulillah kerana masih apat menikmati hidup in untuk tahun 2016.

 Welcome 2016 ..Fresh life starting now and hopefully bnyak kenangan and banyak rezeki di kecapi untuk tahun yang indah ni..

 Alhamudulillah, I glad and thankful to Allah masih meneberikan aku kudrat menjadi mother for my 2 kids.Even thought diorang makin membesar n somethime ada je buat darah aku naik tinggi..But this is the life as  a parets right .Layankan je la anakku..

 Blog ni dah bersawang berabad lamanya, last story time qina 3 tahun lepas  dia kena warded memng dah diteruskan nak menulis.And now alhamdulillah  dia pun makin sihat walaupun not fully recovered.

  Hidup diteruskan dengan kehadiran putera charming aka adik kepada qina.Mohamad adam Daniel.
Time flies soooo fast  and adam next year turn to 2 years old.Bersyukur kesihatan mat adam baik and totally aku belajar dari kesilapan aku yang lepas masa aku jaga qina.Im not blaming myself or fated but aku yakin mesti da hikmah apa yang terjadi  dulu.


 Readdy to go  ..jum berbasikal


Mak Esah nak balik kampung ..
 
We love fishh mummy.


So beginning for this year , blog ni akan diteruskan untuk  mengaktifkan kenangan gambar2  for any vacation 2016.Hopefully sempatlah nak vacation this year..

 

2 comments:

  1. Kak lehaaaaa woot woot kembali aktif ye hahaa :P chaiyokk mommy! Kirim salam peluk cium rindu dekat qina and Adam :*

    ReplyDelete
  2. Kak lehaaaaa woot woot kembali aktif ye hahaa :P chaiyokk mommy! Kirim salam peluk cium rindu dekat qina and Adam :*

    ReplyDelete

Thanks For Reading My blog